Friday, 3 June 2011

Touchy Feely Stuff

Hiya folks, how you all keeping?

Feeling a bit stressed at the mo myself. Got so much on, and a visiting Mum popping across from the sister's every other day, feel like I'm spinning in circles! Gotta get a card done for tomorrow, and Sunday and Monday, plus loads of drawing to do for my 'new venture' that I can't tell you about yet. . .

Phew! I'm taking five just to sit here and load up this post, which is my DT piece for the new theme at the Delicious Doodles Challenge Blog.
This time we are after 'Texture' on your creations.

Only just finished mine up this morning, so forgive the lighting. Just for a change it wasn't grey here in 'bonny' Scotland. Yup - might even get a skirt out of the cupboard later. . . oooo-eeerr!! LOL  Methinks a barbee later too, with a few tinnies. . .


Sorry, I digress. Onto the card then, and today I have used my
Floral Watering Can image from the
Coloured as usual with my watercolour pencils, scanned and printed for layering after some fussy cutting!


Got out the embossing folders too, with a swirly one on the purple bazzil, and a dotty one on the yellow pearlescent card. Behind all that is some netting that I folded up, can hardly see it, but it's there, honest!! Added some pearls at the top, and some trim at the bottom, plus a few punched out Butterflies. The yellow card has been punched with an MS 'all around the page' punch - loops. Edged the yellow panel and the butterflies with purple peony ink.


OK gotta dash and get Sons lunch. He has lunch at home from school now, so he is away from those pratts that tease and bully. Ta-ta for now then folks!

A few challenges this fits into:

Party Time Tuesday - Anything Goes
Flutterby Wednesday - Open (+butterflies)
Crafts and Me - Punches
Fab 'n' Funky - Whateva!
Divas by Design - Flowers
Charisma Cardz - Things that Fly


12 comments:

laney said...

WOW!! Gorgeous card Teri!!
Thanks for joining us at Diva's by Design would love to see you next time too
hugs
laney

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) said...

so pretty Teri!

Happy Days said...

Gorgeous card hun, no infact stunning card!!! I'm late again this week - sorry :(

Sorry to hear your boys having a tough time of things - don't know what's wrong with kids these days! Life is soooo gonna bite those fools on the ass when they get into the rwal world and realise that they're on their own!!

Have a fab weekend and have a couple of tinnies for me - I'm on the wagon this weekend! :(

Claire xxx

KarinsArtScrap said...

this is beautiful teri, love your water can with those lovely flowers.
beautiful lace and colors too.

greetings karin

Vicky said...

Hi sweetie I have to say I've had a rough day today feeling ill but your card has cheered me up hun I love the cherry-bright feel of it its fabulous hun.
I am sad about your sons it bloody shoite how kids go on now it really is......its worse when they are with all of their mates cus then they have to look hard.....you feel like slapping them yourself dont you lol. I've never had a problem with it with my youngest, he gives them what for, he's tall & stocky tho & has a lot of power behind him. I had it with the youngest tho he ended up losing nearly a full year of school actually it was that bad. Luckily I managed get him into another one but it shouldnt of come to that, teachers just dont know how to handle it I dont think.
Anyway I've babbled enough hun sorry. Hope your head stops spinning soon hun, I'm sure it will all be worth it in the end shug.

Lotsa hugs Vicky xxx

karen said...

Hi Teri, this is sooo pretty! Thanks for joining us at Fab n Funky this week, hope to see you again, Karenx

Vicky said...

Stunning Teri...those flowers are so gorgeous in the watering can..!

thanks for joining us at Divas...and good luck!

hugs Vicky xx

Lynda said...

A very pretty card Teri - love all the texture and dimension.

Love Lynda xxx

Sue said...

Hi hun
a totally gorgeous card, awesome colouring, lovely embelies & design hun, sue,x

AnItA mArIe said...

oh Teri that is beautiful...i love the colours...

Allison said...

gorgeous card Teri
AllisonX

mulberry station said...

Wow, wow!! This is absolutely gorgeous Teri. I haven't been by to see you for awhile and just had to see what you are up to. HOpe you are doing well!
Hugs, Nancy SSW